Reklamačný poriadok Patras.sk

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob uplatnenia práva z odpovednosti za vady tovaru (reklamáciu) kúpeného prostredníctvom internetového obchodu Patras.sk.

Postup pri reklamácii

  1. V prípade zistenia vady tovaru by mal zákazník bez zbytočného odkladu kontaktovať obchod prostredníctvom e-mailu patras@patras.sk alebo telefonicky.
  2. Zákazník by mal predávajúcemu poskytnúť popis vady a fotodokumentáciu prípadných viditeľných vád.
  3. Tovar je potrebné zaslať na adresu predajcu: Branislav Patráš - PATRAS, Mlynská 34, 976 11 Selce. Odporúčame tovar zaslať doporučene a poistený, aby sa predišlo možným komplikáciám spojeným s jeho strátou alebo poškodením počas prepravy.
  4. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia, ak nie je dohodnuté inak.

Práva zákazníka

Zákazník má právo na odstránenie vady tovaru bezplatnou opravou, výmenou vadného tovaru, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od kúpnej zmluvy (vrátenie kúpnej ceny) v závislosti od charakteru vady.

Výnimky z práva na reklamáciu

Právo na reklamáciu sa nevzťahuje na prípady, kde vada tovaru vznikla:

Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je platný vo forme, v akej je zverejnený na stránkach obchodu, a môže byť zo strany predávajúceho kedykoľvek zmenený alebo doplnený. Akékoľvek zmeny sú efektívne ihneď po ich zverejnení na stránke obchodu.